Синевирська рада » Синевирська сільська територіальна виборча комісія
СИНЕВИРСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА
ОФІЦІЙНИЙ ВЕБ-САЙТ
photography
Синевирська сільська територіальна виборча комісія

Синевирська сільська територіальна виборча комісія Хустського району Закарпатської області – є постійнодіючим колегіальним органом, що в межах своїх повноважень забезпечує організацію та проведення місцевих виборів на території Синевирської сільської територіальної громади (вибори депутатів Синевирської сільської ради та Синевирського сільського голови).

 

Склад Синевирської сільської територіальної виборчої комісії Хустського району Закарпатської області

 

Голова Комісії – ЗАХАРЧУК Камелія Василівна (від ПП “Солідарність жінок України”)

Заступник Голови Комісії – БУГИНА Василина Миколаївна (від ПП “Радикальна партія Ляшка”)

Секретар Комісії – ГРЕЧИН Любов Андріївна (від ПП “Слуга народу”)

Члени Комісії:

ШЕСТАКОВСЬКА Мар’яна Іванівна (від ПП “ОПЗЖ”)

РОСАДА Мар’яна Василівна (від ПП “ОПЗЖ”)

ТИНАЄВА Тетяна Володимирівна (від ПП “За майбутнє”)

ВІЄРУ Наталія Іванівна (від ПП “Європейська солідарність”)

ПЕЧКАН Віталія Василівна (від ВО “Батьківщина”)

БОНГАР Ангеліна Іванівна (від ПП “Слуга Народу”)

ЦІМБОТА Світлана Іванівна (від ПП “Слуга народу”)

ЦІМБОТА Надія Миколаївна (від ВО “Батьківщина”)

ВОРОН Тетяна Іллічна (від ПП “ОПЗЖ”)

ЧУП Христина Василівна (від ПП “Європейська солідарність”)

ГРЕЧИН Оксана Іванівна (від ПП “Рідне Закарпаття”)

ШПІЛЬКА Ольга Василівна (від ВО “Батьківщина”)

 

Місцезнаходженнясело Синевир, буд. 1066 (приміщення Синевирської сільської ради, 1-ий поверх, зала урочистостей)

 

Контакти+38(097)-186-13-52, kameliazaharcuk@gmail.com

 

РІШЕННЯ КОМІСІЇ

Постанова від 05.09.2020 № 2 “Про утворення багатомандатних виборчих округів на виборах депутатів Синевирської об’єднаної територіальної громади”

 

РЕКВІЗИТИ ДЛЯ СПЛАТИ ГРОШОВОЇ ЗАСТАВИ

Реквізити для сплати грошової застави для виборів Синевирського сільського голови

Реквізити для сплати грошової застави для виборів депутатів Синевирської сільської ради